zaterdag 14 augustus 2010

Lachen om de moon hoax

(Dit bericht werd oorspronkelijk gepubliceerd op de In het diepe blog op Vkblog op 14 augustus 2010)

Even tussendoor: toevallig liep ik vandaag tegen een filmpje van Mitchell en Webb aan over hoe de moon hoax, de complottheorie dat maanlandingen nooit gebeurd zijn, bedacht is.





(Het kan zijn dat het woord "moon hoax" nu iets in je wakker maakt. Iets in de trant "Oh ja, de moon hoax. Daar was ik voor!". Dit bericht roept uiteraard om een nieuwe ronde reacties over de zin en onzin van de moon hoax. Want laten we wel zijn: er wordt aan de moon hoax veel te weinig aandacht gegeven op Internet. Laat niet gezegd zijn dat ik je heb tegengehouden. In tegendeel. Dit onderwerp levert altijd lekker veel hits op. En ik ben bijna bij de 20.000. Bijna jammer dat ik geen reclamebanners heb.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten